پرنیان  پرنیان ، تا این لحظه: 21 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

فرشته ای کوچولو با قلب کوچولو

سفر ما به دبی

1391/4/9 23:03
نویسنده : پرنیان
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها امروز می خواهم برای شما تعریف کنم که من در دبیعینکچه کار هایی کردم . پرواز ما ساعت 9 صبح بود . ما ساعت 5 صبح راه افتادیم من توی راه چرتخمیازه می زدم . رسیریم فرودگاه . مدتی طول کشید تا سوار هواپیما شدیم . من در هواپیما همش ساعتمنگران را نگاه می کردم . بعد برایمان صبحانه اوردند . من اب پرتقال روی لباسم ریختم . بعد از این که از فرودگاه امدیم . بیرون منتظر راننده ی هتل شدیم . من هم گرمم بود و هم خسته شده بودم و حسابی کلافه شده بودم کلافه. بعدراننده ی هتل امد دنبال ما . ما سوار ماشین شدیم و بعد راه افتادیم . خیابان های بین فرودکاه تا هتل زیبا مژهبود . رسیدیم هتل . بعد از ١ ساعت استراحت به فروشگاه جلوی هتل رفتیم و برای برادرم پوریا لباس خریدیم . بعد هم شروع به گردش های روزانه کردیم مثل دبی مول ، عمارت مول ، پاساژ و ...

بعد از گردش هر شب به یک رستوران می رفتیم مثل KFC و MAKDONOLD و ...

من خیلی در دبی خرید کردمهورایک کیف مدرسه هم خریدم که وقتیرسیدیم تهران چرخش شکسته بودگریهچون وقتی داشتیم می رفتیم فرودگاه در اسانسور هتل یکی پیشکاران گفت : چون این ساک شما هم بزرگ است و ههم سنگین است ممکن است در فرودگاه به مشکل بخورید . مامانم به من گفت :پرنیان یک سری از وسایلت بگذار در کیفت . من هم به سختی ناراحتقبول کردم . وقتی راننده امد ساک در ماشین بگذارد من فکر می کردممتفکرکه متوجه نمی شود چه می گویمابلهمن می گفتم : نشکند ، مراقب باش ، اگر بشکند من می دانم با تو . بعد دیدم سرش را بالا کرد و گفت : OK OK . من تعجب کرده بودم و دهانم باز مانده بودتعجب. بعد سوار ماشین شدیم . به فرودگاه رفتیم و سوار هواپیما شدیم . من در هواپیما کریه کردم گریهمادرم از من پرسید : چی شده ؟ من جواب ندادم . بعد منوی شام را برایمان اوردنند . بعد از نیم ساعت هم رسیدیم ایران .

                                                  چقدر سفر خوبی بود لبخند    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

درسا جهانفر
2 تیر 91 0:36
پس خیلی خوش گذشتهامید وارم همیشه بهت خوش بگذره و سلامت باشی
مریم--------❤
17 تیر 91 13:30
به ما هم سری بزن
مامان كاميارناناسو
18 تیر 91 2:16
چراگريه كردي؟به من كه پرنيانم لااقل جواب بده ولي خوش به حالت كه رفتي دبي
مينا مامان ماهان
31 مرداد 91 20:28
انشاالله هميشه شاد باشي
نگار
27 شهریور 91 17:25
خیلی قشنگ بود


مرسی عزیزم.
نظر لطفته