پرنیان  پرنیان ، تا این لحظه: 21 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

فرشته ای کوچولو با قلب کوچولو

بدون عنوان

1391/6/31 12:32
نویسنده : پرنیان
288 بازدید
اشتراک گذاری

ولادت حضرت معصومه {س}و روز دختر بر همگی مبارک.

اتفاقاتی هم که برای من در روز دختر افتاد را در ادامه ی مطلب بخوانید.

امروز {یعنی روز دختر}٥ نفر به من کادو دادند.

حالا اگه گفتید کیا؟متفکر

همونایی که از همه عزیز ترند.یعنی مامان نو بابام،مادر بزرگم،داییم و خاله های مامانم که مثل خاله ی خودم میمونند چون من خاله ندارم.

حالا حتما می پرسید چی داند؟

خب الان بهتون میگم. مامان نو بابام بهم یه عطر دادند،مامان بزرگمم بهم یه لباس خواب داد،دایی جونم بهم به جفت صندل خیلی خیلی جوشگل داد و خاله ی اول مامانم نبود که بهم چیزی بده چون خارج بود،خاله ی دومم بهم یه ستجاق سر خیلی خیلی خوشگل بنفش داد که به درد عروسی می خوره و خاله ی سومم بهم یه لاکه بنفشه خیلی خیلی خوش رنگ داد.

دسته همگیشون درد نکنه واقعا همه چی فوقلاده بودماچ.

راستی ببخشید که عکس هاشو نذاشتمنگرانچون دوربینه موبایل خودم خوب نبود مجبور شدم با موبایل داداشم عکس بندازم . بعد هم هر چی از داداشم خواستم عکس هارو برام بریزه روی لب تاب برام نریخت .روم دوربین مون هم پر بود نتونستم عکس بگیرم.

به هر حال منو ببخشیدچشمک.

خب دیگه تموم شد.

بای تا بعد.بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ژاله
3 مهر 91 14:25
ببخشیدچون که تولدمبارک رو دور گفتم تولدت مبارک


مرسی عزیزم.